Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: J4828005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune conus [mm]
12,5
Spirala conica
1/8
Dimensiune filet 1
M12x1.25
Dimensiune filet 2
M16x1.5
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet exterior
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ITN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PEX
FRAP
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
MEYLE
FEBI BILSTEIN
FRAP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
KAGER
FORMPART
FORMPART
KAGER
KAGER
SPIDAN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
MAPCO
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
METZGER
MAXGEAR
SIDEM
SIDEM
SWAG
SWAG
SWAG
TRISCAN
KSP
RTS
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
INDELDIS KX 7
INDELDIS KX 7
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
YAMATO
YAMATO
YAMATO
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
TRW
TRW
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
FAI AutoParts
STARMANN
STARMANN
KAVO PARTS
KAVO PARTS
METZGER
RIW
RIW
MOOG
MOOG
DEEZA
DELPHI
DELPHI
DELPHI
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.