Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: J4825007
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune conus [mm]
13,5
Spirala conica
1/8
Dimensiune filet 1
M10x1.25
Dimensiune filet 2
M12x1.25
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet interior
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ITN
BOSAL
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
PEX
PEX
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAPCO
FRAP
VEMA
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FORMPART
FORMPART
KSP
SPIDAN
TALOSA
KAGER
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
STELLOX
STELLOX
MEYLE
STELLOX
METZGER
SWAG
HYUNDAI
SPIDAN
MAXGEAR
SIDEM
SIDEM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
RTS
RTS
METZGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
BLUE PRINT
BORG & BECK
ASHUKI
DENCKERMANN
DJ PARTS
INDELDIS KX 7
MGA
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
KAWE
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
NPS
METZGER
MOOG
YAMATO
YAMATO
YAMATO
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
METZGER
METZGER
RIW
MOOG
MOOG
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
BIRTH
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STARMANN
STARMANN
STARMANN
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.