Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: J4820502
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune conus [mm]
13
Spirala conica
1/8
Dimensiune filet 1
M10x1,25
Dimensiune filet 2
M14x1,5
Tip filet
cu filet interior
Tip filet
cu filet pe dreapta
Lungime [mm]
98
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ITN
ITN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PEX
PEX
PEX
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAPCO
PEMEBLA
FRAP
FRAP
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
A.B.S.
PROFIT
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
PEMEBLA
FRAP
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
MEYLE
MEYLE
MEYLE
SPIDAN
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
KAGER
SPIDAN
NK
NK
STELLOX
METZGER
METZGER
METZGER
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
SPIDAN
HYUNDAI
MAPCO
KSP
KSP
MAXGEAR
ASAM
TOPRAN
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SWAG
SWAG
SWAG
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
INDELDIS KX 7
INDELDIS KX 7
MGA
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
NPS
NPS
NPS
NPS
DEEZA
DEEZA
METZGER
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
TRW
MONROE
SOLID AUTO (UK)
PATRON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
BIRTH
BIRTH
BIRTH
BIRTH
BIRTH
FENOX
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STARMANN
STARMANN
STARMANN
STARMANN
STARMANN
STARMANN
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.