Cap de bara VW GOLF 2/3 M14 84- Marire poza

Cap de bara VW GOLF 2/3 M14 84-

OEM: 03583
Cod webshop: W02606282
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 34.32 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
02238
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M12 x 1,5
Tip filet
cu filet pe dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
0,322
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OSSCA
OCAP
JPGROUP
FENOX
FAIAutoParts
VAICO
MOOG
RIW
OEM
JPGROUP
JPGROUP
JPGROUP
MEYLE
DIEDERICHS
VEMA
ASMETAL
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
OCAP
LEMFÖRDER
SEAT
MAPCO
PROFIT
A.B.S.
A.B.S.
BENDIX
FRAP
VEMA
FORMPART
FORMPART
OCAP
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
FEBIBILSTEIN
STARLINE
TRUCKTECAUTOMOTIVE
SEAT
TALOSA
KAGER
KAGER
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
NK
NK
LEMFÖRDER
NK
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAPCO
SIDEM
REDAELLIRICAMBI
MAXGEAR
ASAM
MASTER-SPORT
METZGER
METZGER
TRISCAN
SASIC
AYD
RTS
AYD
RUVILLE
DITAS
DITAS
TOPRAN
BORG&BECK
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJPARTS
MGA
MGA
FRAP
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRSTLINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
KEYPARTS
TOPRAN
MONROE
NAKATA
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QHTalbros
FARESA
BIRTH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.