Cap de bara RENAULT MASTER 98- Marire poza

Cap de bara RENAULT MASTER 98-

OEM: 21493
Cod webshop: W02194670
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 93.96 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
21494
Lungime [mm]
225
Filet interior (mm)
M16 x 1,5
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Calitate/Clasa
10
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
0,640
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OCAP
OCAP
TOPRAN
FORMPART
PROFIT
A.B.S.
VEMA
FRAP
FRAP
FRAP
OCAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
3RG
STARLINE
SASIC
TALOSA
KAGER
KRAFTAUTOMOTIVE
BENDIX
SPIDAN
OPEL
NISSAN
MAPCO
NK
NK
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
VAUXHALL
MAGNETIMARELLI
SWAG
MEYLE
SIDEM
MAXGEAR
ASAM
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
AYD
GENERALMOTORS
RTS
RUVILLE
VAUXHALL
GENERALMOTORS
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
ASHIKA
DITAS
DJPARTS
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRSTLINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
JAPKO
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
TRW
TRW
KEYPARTS
MONROE
MONROE
MDR
NPS
QUINTONHAZELL
JPGROUP
QHTalbros
BIRTH
FARESA
MOOG
RIW
BIRTH
FENOX
FAIAutoParts
KAVOPARTS
DELPHI
ASMETAL
JAPANPARTS
VAICO
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.