Cap de bara OPEL OMEGA A/B Marire poza

Cap de bara OPEL OMEGA A/B

OEM: 616 020 5557
Cod webshop: W02238383
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 37.37 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M14x1,5
Dimensiune filet 1
M12x1,5
Tip filet
cu filet pe dreapta
Lungime [mm]
90
Partea de montare
interior
Partea de montare
Axa fata dreapta
Numar articol par
616 020 5555
Incarcare date...
OCAP
OPEL
VAUXHALL
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
BIRTH
BIRTH
VAICO
VAICO
BENDIX
FEBIBILSTEIN
PEX
PEX
JPGROUP
JPGROUP
JPGROUP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VAUXHALL
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ASHUKI
FRAP
MAPCO
FORMPART
TOPRAN
TOPRAN
OPEL
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
AUTOMEGA
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
3RG
DEEZA
SWAG
OPEL
KAGER
KAGER
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
MAPCO
NK
NK
METZGER
METZGER
VAUXHALL
MEYLE
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
RTS
OPEL
RUVILLE
RUVILLE
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
SIDEM
KAMOKA
BORG&BECK
FLENNOR
KAWE
VAUXHALL
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
OPEL
OEM
RIW
MOOG
DEEZA
QUINTONHAZELL
QHBenelux
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QHBenelux
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.