Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: MGZ-318012
Cod webshop: W02754917
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 28.36 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M16x1,5
Dimensiune filet 1
M12x1,25
Lungime [mm]
86
Partea de montare
punte fata
Numar articol par
33-16 020 0021
Incarcare date...
OCAP
OCAP
JAPKO
DELPHI
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
OEM
MGZ-318012
PEX
FRAP
FEBI BILSTEIN
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
BENDIX
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
FEBI BILSTEIN
FRAP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
BENDIX
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
MAPCO
NK
ASHIKA
METZGER
METZGER
SIDEM
SIDEM
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
ASHIKA
RTS
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
DENCKERMANN
ASHIKA
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
ASHIKA
OPTIMAL
OPTIMAL
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPKO
TRW
JAPANPARTS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
MONROE
OEM
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JAPKO
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
METZGER
MOOG
MOOG
DEEZA
DELPHI
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.