Cap de bara MERCEDES-BENZ W123 M14 Marire poza

Cap de bara MERCEDES-BENZ W123 M14

OEM: FE01713
Cod webshop: W02621811
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 33.62 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
93
Grosime [mm]
68
Diametru exterior
12,7
Filet exterior (mm)
M10 x 1
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Lungime filet [mm]
16,7
Lungime filet [mm]
63
Tip filet
cu filet pe stanga
Material
otel
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
0,273
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BENDIX
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
SWAG
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
ASMETAL
MERCEDES-BENZ
ASMETAL
ASMETAL
FORMPART
OCAP
MAPCO
MAPCO
LASO
LASO
PROFIT
MERCEDES-BENZ
A.B.S.
LEMFÖRDER
3RG
TOPRAN
TALOSA
KAGER
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
MEYLE
SIDEM
NK
STELLOX
METZGER
MAXGEAR
METZGER
TRISCAN
RTS
RUVILLE
RUVILLE
MEYLE
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
LYNXauto
DENCKERMANN
DJ PARTS
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OCAP
AUTLOG
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
MONROE
REDAELLI RICAMBI
RIW
OCAP
MOOG
NAKATA
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
DELPHI
BIRTH
BIRTH
VAICO
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.