Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 14180
Cod webshop: W02221501
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 39.18 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
14182
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M12 x 1,5
Deschidere cheie
19
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
0,300
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OCAP
BENDIX
VEMA
FENOX
FENOX
FENOX
FAIAutoParts
DELPHI
VAICO
MOOG
OEM
ASMETAL
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUDI
SEAT
SKODA
TRUCKTECAUTOMOTIVE
SEAT
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
PROFIT
PROFIT
TOPRAN
FEBEST
FORMPART
OCAP
AUTOMEGA
SWAG
3RG
MASTER-SPORT
SIDEM
FRAP
STARLINE
JPGROUP
STARLINE
TALOSA
KAGER
KAGER
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCARFRANCE
MAPCO
JPGROUP
NK
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
REDAELLIRICAMBI
MAXGEAR
MEYLE
ASAM
METZGER
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
AYD
RTS
RUVILLE
KAMOKA
DIEDERICHS
DITAS
RIW
Borsehung
BUGIAD
BORG&BECK
LYNXauto
COMLINE
VEMA
DENCKERMANN
DJPARTS
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRSTLINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
VEMA
TRW
TRW
KEYPARTS
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
FARESA
BIRTH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.