Articulatie axiala, cap de bara TOYOTA STARLET 89- Marire poza

Articulatie axiala, cap de bara TOYOTA STARLET 89-

OEM: 30-16 030 0005
Cod webshop: W02361541
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 48.38 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M12x1,25
Dimensiune filet 1
M12x1,25
Lungime [mm]
292
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
ASHUKI
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
OCAP
DEEZA
DEEZA
DEEZA
KAGER
KAGER
FORMPART
FEBIBILSTEIN
FEBIBILSTEIN
TALOSA
ASHIKA
SIDEM
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
NK
MAPCO
SWAG
SWAG
ASHIKA
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
BLUEPRINT
BLUEPRINT
JAPKO
BLUEPRINT
BORG&BECK
BORG&BECK
BORG&BECK
CTR
CTR
CTR
DENCKERMANN
DJPARTS
FLENNOR
JAPKO
KAWE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FORTUNELINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
YAMATO
YAMATO
YAMATO
PEX
YAMATO
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MONROE
FEBIBILSTEIN
MONROE
OEM
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVOPARTS
KAVOPARTS
KAVOPARTS
NPS
ASHUKI
NPS
DELPHI
DELPHI
MOOG
MOOG
DEEZA
DEEZA
DEEZA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.