Articulatie axiala, cap de bara RENAULT CLIO 99- SMI Marire poza

Articulatie axiala, cap de bara RENAULT CLIO 99- SMI

OEM: 16-16 031 0008
Cod webshop: W02161841
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 58.08 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M14x1,5
Dimensiune filet 1
M12x1
Lungime [mm]
303
Restrictiile producatorului
SMI
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
PEX
FEBIBILSTEIN
VEMA
A.B.S.
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SASIC
3RG
OCAP
3RG
KAGER
KAGER
KRAFTAUTOMOTIVE
JPGROUP
TALOSA
KLAXCARFRANCE
NISSAN
MAPCO
OCAP
NK
METZGER
METZGER
SPIDAN
SIDEM
EUROBRAKE
SWAG
TOPRAN
RENAULT
RENAULT
OCAP
METZGER
TRISCAN
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BIRTH
BORG&BECK
COMLINE
DENCKERMANN
OCAP
DITAS
DJPARTS
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRSTLINE
FORTUNELINE
FORTUNELINE
OCAP
FORTUNELINE
OPTIMAL
HERTH+BUSSJAKOPARTS
TRW
MONROE
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
QUINTONHAZELL
OCAP
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
METZGER
METZGER
METZGER
RIW
JAPANPARTS
DEEZA
MOOG
RIW
ASHIKA
FAIAutoParts
FAIAutoParts
FAIAutoParts
KAVOPARTS
DELPHI
VAICO
JAPKO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.