Set articulatie, planetara Marire poza

Set articulatie, planetara

OEM: J2822105
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
diametru inel ABS [mm]
80,07
Dinti exteriori, spre roata
26
Dinti interior, spre roata
23
Diametru flansa [mm]
56
Numar dinti , inel ABS
48
Numarele articol prezentate nu corespund intotdeauna seturil ci planetarei complete
Incarcare date...
ODM-MULTIPARTS
KAGER
FARCOM
KAGER
METELLI
MAPCO
ODM-MULTIPARTS
GSP
FARCOM
MEYLE
MEYLE
MEYLE
IPD
DEPA
DEPA
DEPA
GLO
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAXGEAR
MAXGEAR
BUGIAD
NK
BUGIAD
METZGER
METZGER
HAVAM
CIFAM
ASHIKA
JAPKO
KAMOKA
CDX
CDX
RUVILLE
AUTEX
TRISCAN
GSP
GSP
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
STATIM
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPEN PARTS
PASCAL
PASCAL
JAPANPARTS
CAR
NIPPARTS
OEM
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
SHAFTEC
URW
NIPPARTS
INTERPARTS
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
FRIESEN
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
SNRA
NPS
EAI
KAMOKA
SHAFTEC
SHAFTEC
SHAFTEC
ASHUKI
GENERAL RICAMBI
GENERAL RICAMBI
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.