Set articulatie, planetara Marire poza

Set articulatie, planetara

OEM: J2821130
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru flansa [mm]
48
diametru inel ABS [mm]
66,05
Dinti exteriori, spre roata
23
Dinti interior, spre roata
19
Numar dinti , inel ABS
42
Prelucrat mecanic
cu insertie in piesa interna (central)
Numarele articol prezentate nu corespund intotdeauna seturil ci planetarei complete
Incarcare date...
ITN
PEX
ODM-MULTIPARTS
KAGER
KAGER
FARCOM
FARCOM
STELLOX
METELLI
METELLI
METELLI
MAPCO
MAPCO
KOSHIMO
VEMA
VEMA
SPIDAN
SPIDAN
URW
FARCOM
FARCOM
LÖBRO
MASTER-SPORT
LÖBRO
IPD
IPD
GLO
GLO
MEYLE
MEYLE
NISSAN
NISSAN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAXGEAR
MAXGEAR
BUGIAD
BUGIAD
NK
NK
HAVAM
CIFAM
HAVAM
CIFAM
ASHIKA
JAPKO
KAMOKA
METZGER
METZGER
CDX
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
AUTEX
AUTEX
GSP
GSP
STARLINE
TRISCAN
TRISCAN
EKG
EKG
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
STATIM
STATIM
COMLINE
LYNXauto
LYNXauto
KAVO PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
JAPANPARTS
CAR
CAR
OEM
NIPPARTS
DA SILVA
SHAFTEC
LPR
LPR
URW
SOLID AUTO (UK)
NPS
NIPPARTS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASVA
ASVA
INTERPARTS
INTERPARTS
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
VAICO
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.