amortizor

amortizor

OEM: 4203-9250-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata stanga
Tip amortizor
presiune gas
Tip constructiv amortizor
Ansamblu amortizor-arc
Sistem amortizor
bitubular
Incarcare date...
RECORD FRANCE
GENERAL MOTORS
BENDIX
SACHS
SACHS
JP GROUP
QUINTON HAZELL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
TOPRAN
NK
BILSTEIN
METZGER
BOGE
SACHS
KONI
KONI
BOGE
SACHS
SACHS
AL-KO
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
BOGE
BOGE
BOGE
RECORD FRANCE
KYB
KYB
RECORD FRANCE
KYB
OPEL
KYB
OPEL
OPEL
OPEL
KYB
OPEL
MAGNETI MARELLI
STELLOX
FEBI BILSTEIN
KYB
KYB
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
FIAT
OPEL
GENERAL MOTORS
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
NISSAN
TOYOTA
KYB
TOYOTA
TOYOTA
MEYLE
FEBI BILSTEIN
KONI
KONI
KAGER
SWAG
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
FIAT
OPEL
GENERAL MOTORS
SACHS
OPTIMAL
OPTIMAL
BLUE PRINT
DELPHI
MONROE
FLENNOR
TRW
TRW
KYB
DELPHI
MONROE
MONROE
BILSTEIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.