amortizor

amortizor

OEM: 4203-9249-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata dreapta
Tip amortizor
presiune gas
Tip constructiv amortizor
Ansamblu amortizor-arc
Sistem amortizor
bitubular
Greutate (în kg)
4,740
Incarcare date...
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
BENDIX
JP GROUP
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
QUINTON HAZELL
TOPRAN
BILSTEIN
METZGER
SACHS
SACHS
SACHS
AL-KO
BOGE
BOGE
RECORD FRANCE
KYB
KYB
KYB
RECORD FRANCE
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
GENERAL MOTORS
MAGNETI MARELLI
GENERAL MOTORS
STELLOX
FIAT
OPEL
GENERAL MOTORS
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
LANCIA
MEYLE
KAGER
SAAB
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
FIAT
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
SACHS
OPTIMAL
DELPHI
FLENNOR
TRW
GENERAL MOTORS
BILSTEIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.