amortizor Marire poza

amortizor

OEM: 230575-PCS-MS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
stanga
Tip amortizor
presiune gas
Tip constructiv amortizor
Ansamblu amortizor-arc
Parametru
SFE32X169A
Sistem amortizor
bitubular
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
MAXGEAR
MAXGEAR
JP GROUP
JP GROUP
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
TOPRAN
MAPCO
BILSTEIN
SACHS
SACHS
METZGER
AL-KO
AL-KO
BOGE
BOGE
KYB
KYB
KYB
KYB
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KYB
KYB
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
AL-KO
GABRIEL
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
MEYLE
KYB
ASAM
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
AL-KO
KAGER
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
DIEDERICHS
STATIM
OPTIMAL
OPTIMAL
DELPHI
DJ PARTS
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MONROE
MONROE
MONROE
FLENNOR
FLENNOR
MONROE
MONROE
MONROE
NIPPARTS
TRW
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
MAXTRAC
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MONROE
MAYSAN MANDO
MAYSAN MANDO
MONROE
SCT Germany
SCT Germany

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.