amortizor Marire poza

amortizor

OEM: JHT141T
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Numar bucati pe osie
1
Tip amortizor
presiune ulei
Tip constructiv amortizor
Telescop - amortizor
Sistem amortizor
bitubular
Tip montare amortizor
stift superior
Tip montare amortizor
ochi inferior
Diametru [mm]
38
Dimensiune filet
M10x1,0
Lungime 1 [mm]
556
Lungime 2 [mm]
330
Atentie la informatii de service
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
AL-KO
SACHS
SACHS
AL-KO
AL-KO
AL-KO
AL-KO
QUINTON HAZELL
OPEL
OPEL
OPEL
BILSTEIN
AL-KO
AL-KO
SACHS
AL-KO
AL-KO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
AL-KO
AL-KO
AL-KO
OPEL
METZGER
BOGE
BOGE
BOGE
KYB
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
KYB
MONROE
MONROE
KYB
KYB
MEYLE
MEYLE
OPEL
VAUXHALL
AL-KO
AL-KO
QUINTON HAZELL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
BILSTEIN
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
OEM
MONROE
MONROE
DELPHI
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.