Amortizor portbagaj

Amortizor portbagaj

OEM: 2025213
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
500
Cursa [mm]
200
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
600
Incarcare date...
JP GROUP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
MAXGEAR
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
LIPMESA
JP GROUP
QH Talbros
QUINTON HAZELL
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
STABILUS
STABILUS
TOPRAN
TOPRAN
SPIDAN
TOPRAN
TOPRAN
OEM
MAPCO
MAPCO
METZGER
FEBI BILSTEIN
MAPCO
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
VAICO
SWAG
SWAG
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KILEN
KILEN
KILEN
LESJÖFORS
KILEN
LuK
LuK
AQUAPLUS
LESJÖFORS
KILEN
KLOKKERHOLM
NOR
VEMA
JOHNS
JOHNS
LEMFÖRDER
TRISCAN
MEYLE
MEYLE
STABILUS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
FERRON
STABILUS
KRAFT AUTOMOTIVE
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
JP GROUP
KAGER
KAGER
OPEL
STABILUS
STABILUS
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
PEX
PEX
HK
BOGE
HK
MAGNETI MARELLI
DELPHI
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
VAICO
VEMO
VEMO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.