Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2041733
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
280
Cursa [mm]
101
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
660
Styling
cu spoiler
Incarcare date...
NOR
KLOKKERHOLM
NOR
FEBI BILSTEIN
BENDIX
BENDIX
VEMO
VAICO
JP GROUP
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
MAXGEAR
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
TRISCAN
LIPMESA
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JOHNS
JOHNS
JOHNS
TRISCAN
STABILUS
STABILUS
QUINTON HAZELL
MEYLE
MEYLE
STABILUS
STABILUS
KLOKKERHOLM
OEM
MAPCO
MAPCO
METZGER
FA KROSNO
FEBI BILSTEIN
SWAG
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
AUTOMEGA
AUTOMEGA
KILEN
STABILUS
STABILUS
KILEN
KILEN
KILEN
KILEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
AQUAPLUS
LuK
AQUAPLUS
LuK
LuK
AQUAPLUS
LuK
AQUAPLUS
VEMA
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
JP GROUP
JP GROUP
STABILUS
STABILUS
KRAFT AUTOMOTIVE
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
KAGER
KAGER
KAGER
AUDI
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
PEX
PEX
BOGE
HK
BOGE
HK
BOGE
HK
MAGNETI MARELLI
LESJÖFORS
DELPHI
DELPHI
LIPMESA
QUINTON HAZELL
LIPMESA
LIPMESA
QUINTON HAZELL
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SACHS
VAICO
VEMO
VAICO
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.