Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2025353
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
500
Cursa [mm]
204
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
470
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
NOR
KLOKKERHOLM
STABILUS
BENDIX
VAICO
TOPRAN
TOPRAN
SPIDAN
JP GROUP
JP GROUP
STABILUS
MAXGEAR
MAXGEAR
FERRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QH Talbros
JOHNS
TRISCAN
MEYLE
MEYLE
STABILUS
KOSHIMO
KLOKKERHOLM
OEM
MAPCO
METZGER
METZGER
FERRON
STABILUS
FA KROSNO
FA KROSNO
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
SWAG
AUTOMEGA
SWAG
KILEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
LuK
AQUAPLUS
VEMA
TRISCAN
STABILUS
STABILUS
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
JP GROUP
STABILUS
STABILUS
KRAFT AUTOMOTIVE
STABILUS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
JP GROUP
KAGER
AUDI
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
STABILUS
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
PEX
PEX
BOGE
HK
LESJÖFORS
MAGNETI MARELLI
DELPHI
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
EQUAL QUALITY
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
VAICO
VEMO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.