Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2024023
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
493
Cursa [mm]
200
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
470
Incarcare date...
KAGER
KAGER
STABILUS
STABILUS
BENDIX
BENDIX
STABILUS
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
QUINTON HAZELL
LIPMESA
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
TRISCAN
MEYLE
MEYLE
MEYLE
KOSHIMO
SKODA
SKODA
SKODA
SKODA
OEM
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
FA KROSNO
FEBI BILSTEIN
SWAG
AUTOMEGA
FERRON
STABILUS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
AQUAPLUS
KILEN
STABILUS
VEMA
STABILUS
JP GROUP
STABILUS
STABILUS
JOHNS
KLOKKERHOLM
NOR
KLOKKERHOLM
NOR
STABILUS
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
KAGER
KAGER
KAGER
STABILUS
STABILUS
STABILUS
MAPCO
MAPCO
MAPCO
STABILUS
STABILUS
JP GROUP
JP GROUP
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
HK
MAGNETI MARELLI
DELPHI
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QH Talbros
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.