Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2022593
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
512
Cursa [mm]
220
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
550
Tara productie vehicul
Mexic
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
FORD
FORD
SWAG
FORD
STABILUS
FERRON
MAXGEAR
QUINTON HAZELL
LIPMESA
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TRISCAN
FERRON
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
KOSHIMO
KOSHIMO
OEM
MAPCO
METZGER
METZGER
METZGER
FA KROSNO
VAICO
KLOKKERHOLM
NOR
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
SPIDAN
BSG
BSG
JOHNS
JOHNS
KILEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
STABILUS
LuK
AQUAPLUS
AQUAPLUS
SWAG
SWAG
VEMA
VEMA
VEMA
STABILUS
STABILUS
MEYLE
MEYLE
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
STABILUS
KRAFT AUTOMOTIVE
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
KAGER
KAGER
MAPCO
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
BSG
BSG
PEX
PEX
PEX
BOGE
HK
MAGNETI MARELLI
DELPHI
DELPHI
QUINTON HAZELL
LIPMESA
LIPMESA
EQUAL QUALITY
MONROE
MONROE
JP GROUP
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.