Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2021573
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
522
Cursa [mm]
225
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
400
Styling
cu spoiler
Incarcare date...
NOR
STABILUS
STABILUS
BENDIX
BENDIX
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
JOHNS
STABILUS
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TRISCAN
TRISCAN
STABILUS
STABILUS
STABILUS
MAPCO
OEM
METZGER
METZGER
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
KLOKKERHOLM
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
TRISCAN
FEBI BILSTEIN
KILEN
KILEN
KILEN
KILEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
LuK
AQUAPLUS
STABILUS
STABILUS
VEMA
VEMA
VEMA
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
SWAG
SWAG
STABILUS
STABILUS
STABILUS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
STABILUS
STABILUS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
FERRON
KAGER
KAGER
MAPCO
DIEDERICHS
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
PEX
HK
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
EQUAL QUALITY
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.