Amortizor capota Marire poza

Amortizor capota

OEM: 2021433
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
525
Cursa [mm]
210
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
240
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
STABILUS
FERRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QH Talbros
QUINTON HAZELL
LIPMESA
JP GROUP
QH Talbros
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TRISCAN
TRISCAN
OEM
METZGER
FA KROSNO
FA KROSNO
FA KROSNO
FA KROSNO
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
ScanTech
ScanTech
ScanTech
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
KILEN
LESJÖFORS
KILEN
KILEN
FERRON
KILEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SAAB
LuK
AQUAPLUS
KILEN
KILEN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
KILEN
SWAG
SWAG
SWAG
STABILUS
STABILUS
JOHNS
JOHNS
JOHNS
KLOKKERHOLM
NOR
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
NOR
NOR
STABILUS
TRISCAN
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
MEYLE
STABILUS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
STABILUS
JP GROUP
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
JP GROUP
KAGER
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
PEX
BOGE
HK
BOGE
HK
BOGE
HK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
EQUAL QUALITY
EQUAL QUALITY
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.