Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2017293
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
556
Cursa [mm]
225
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
425
Styling
cu spoiler
Echipament vehicul
pentru vehicule cu luneta
Tara productie vehicul
Brazilia
Incarcare date...
BENDIX
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QH Talbros
TRISCAN
TRISCAN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
JP GROUP
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
TOPRAN
TOPRAN
STABILUS
OEM
MAPCO
METZGER
FA KROSNO
VAICO
NOR
KLOKKERHOLM
NOR
TOPRAN
TOPRAN
AUTOMEGA
BSG
JOHNS
KILEN
KILEN
LESJÖFORS
KILEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
LuK
LuK
AQUAPLUS
LuK
SWAG
FERRON
MEYLE
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
TRISCAN
LESJÖFORS
KRAFT AUTOMOTIVE
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
STABILUS
STABILUS
JP GROUP
KAGER
JP GROUP
KAGER
KAGER
JP GROUP
KAGER
STABILUS
FORD
FERRON
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
BSG
PEX
HK
BOGE
HK
BOGE
HK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DELPHI
DELPHI
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QH Talbros
EQUAL QUALITY
MONROE
MONROE
MONROE
JP GROUP
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.