Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2014133
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
580
Cursa [mm]
247
Diametru carcasa [mm]
18
Diametru [mm]
8
Forta de ejectare [N]
325
Tara productie vehicul
Brazilia
Incarcare date...
STABILUS
STABILUS
STABILUS
FEBI BILSTEIN
BENDIX
STABILUS
FORD
FORD
MAXGEAR
QUINTON HAZELL
LIPMESA
JP GROUP
QH Talbros
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
KOSHIMO
OEM
MAPCO
MAPCO
METZGER
FA KROSNO
FERRON
VAICO
KLOKKERHOLM
NOR
KLOKKERHOLM
NOR
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
STABILUS
TOPRAN
AUTOMEGA
TOPRAN
TOPRAN
SPIDAN
TOPRAN
TOPRAN
AUTOMEGA
BSG
JOHNS
JOHNS
MEYLE
MEYLE
KILEN
KILEN
KILEN
LESJÖFORS
MAGNETI MARELLI
KILEN
LuK
AQUAPLUS
LuK
LuK
AQUAPLUS
SWAG
SWAG
SWAG
VEMA
VEMA
FEBI BILSTEIN
STABILUS
STABILUS
STABILUS
MEYLE
TRISCAN
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
LESJÖFORS
STABILUS
KRAFT AUTOMOTIVE
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
STABILUS
STABILUS
DIEDERICHS
STABILUS
FORD
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
BSG
PEX
PEX
HK
BOGE
HK
BOGE
HK
MAGNETI MARELLI
DELPHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ASHUKI
EQUAL QUALITY
MONROE
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.