Amortizor portbagaj Marire poza

Amortizor portbagaj

OEM: 2012133
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
595
Cursa [mm]
210
Diametru carcasa [mm]
22
Diametru [mm]
10
Forta de ejectare [N]
430
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
NOR
KLOKKERHOLM
NOR
KLOKKERHOLM
NOR
STABILUS
STABILUS
STABILUS
STABILUS
BENDIX
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
STABILUS
FERRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
LIPMESA
QH Talbros
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
STABILUS
JOHNS
JOHNS
OEM
MAPCO
MAPCO
SWAG
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
FA KROSNO
FEBI BILSTEIN
FERRON
MEYLE
KILEN
LESJÖFORS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
AQUAPLUS
AQUAPLUS
LuK
STABILUS
TOPRAN
VEMA
VEMA
KLOKKERHOLM
STABILUS
STABILUS
TRISCAN
LESJÖFORS
STABILUS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
STABILUS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
KAGER
KAGER
JP GROUP
KAGER
KAGER
KAGER
MAPCO
STABILUS
STABILUS
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
PEX
HK
HK
MAGNETI MARELLI
QH Talbros
EQUAL QUALITY
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
VAICO
VAICO
VEMO
VAICO
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.