Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: ADT31101
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Amperaj [A]
30
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LAUBER
HC-Cargo
HC-Cargo
LAUBER
LAUBER
FARCOM
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
WAIglobal
WAIglobal
WAIglobal
CV PSH
CV PSH
CV PSH
CV PSH
SANDO
SANDO
SANDO
ERA
MESSMER
CEVAM
DRI
DRI
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
ELSTOCK
ELSTOCK
JAPKO
JAPKO
SPIDAN
SUZUKI
TOYOTA
SUZUKI
TOYOTA
SUZUKI
AD KÜHNER
AD KÜHNER
AD KÜHNER
VALEO
VALEO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
EAI
DYNAMAX
EAI
DYNAMAX
EAI
DYNAMAX
EAI
EAI
ARTEC
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HELLA
HELLA
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
CEVAM
CEVAM
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DA SILVA
DA SILVA
AUTOTEAM
AUTOTEAM
OEM
AUTOELECTRO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
AUTOTEAM
CASCO
CASCO
CASCO
AINDE
SNRA
SNRA
SNRA
SNRA
DELCO REMY
EDR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HC-PARTS
HC-PARTS
ASHUKI
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
NPS
WAIglobal
SNRA
NPS
NPS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.