Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: 32034560
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
65
Role
cu rola curea
Fulie curea -? [mm]
65
Pozitie/Grade
re 15
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
VEMO
LAUBER
LETRIKA
FARCOM
FARCOM
FARCOM
FARCOM
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
EUROTEC
EUROTEC
WAIglobal
DA SILVA
DA SILVA
SANDO
ERA
MESSMER
DRI
DRI
WAIglobal
ELSTOCK
ELSTOCK
AD KÜHNER
CV PSH
CV PSH
AD KÜHNER
OEM
HERTH+BUSS ELPARTS
SPIDAN
VALEO
CEVAM
ALANKO
ALANKO
NK
ARTEC
ARTEC
EAI
EAI
ARTEC
ARTEC
MAGNETI MARELLI
PowerMax
HELLA
HELLA
AD KÜHNER
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
EDR
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
HAVAM
HAVAM
LETRIKA
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
AINDE
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
WAIglobal
WAIglobal
VALEO
VEMO
SNRA
SNRA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.