Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5119006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Curent de incarcare generator [A]
50
Agregate angrenate
incl. pompa vacuum
Diametru [mm]
128
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Pozitie/Grade
li 25
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Role
cu rola curea
Tip racire
racit cu aer
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LAUBER
LAUBER
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
UBD
CV PSH
UBD
UBD
SANDO
SANDO
SANDO
TEAMEC
DRI
DRI
DRI
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
JAPKO
JAPKO
AD KÜHNER
AD KÜHNER
AD KÜHNER
ISUZU
ISUZU
ISUZU
VALEO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ARTEC
SPIDAN
ARTEC
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
HELLA
HELLA
HELLA
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
EDR
EDR
EDR
EDR
EDR
ISUZU
ISUZU
ISUZU
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
HAVAM
HAVAM
HAVAM
BLUE PRINT
BLUE PRINT
TEAMEC
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CASCO
CASCO
CASCO
AINDE
AINDE
CASCO
SANDO
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
NPS
NPS
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
BTS Turbo
DELTA
ATL Autotechnik
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
WAIglobal
WAIglobal

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.