Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5118016
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
70
Role
cu
Fulie curea -? [mm]
55
Numar nervuri
4
Pozitie/Grade
0
Tip racire
racit cu aer
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DENSO
DENSO
DENSO
LAUBER
LAUBER
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
UBD
CV PSH
SANDO
SANDO
WAIglobal
WAIglobal
WAIglobal
DRI
ELSTOCK
JAPKO
JAPKO
AD KÜHNER
AD KÜHNER
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
AD KÜHNER
VALEO
ALANKO
NK
ARTEC
ARTEC
ARTEC
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
PowerMax
HELLA
HELLA
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
EDR
EDR
EDR
EDR
CEVAM
MAGNETI MARELLI
DA SILVA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
CASCO
DENSO
NPS
AINDE
DELCO REMY
REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
OEM
NIPPARTS
HC-PARTS
BTS Turbo
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
NPS
NPS
WAIglobal
WAIglobal

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.