Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5118007
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
50
Role
cu
Fulie curea -? [mm]
55
Numar nervuri
4
Pozitie/Grade
0
Tip racire
racit cu aer
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
100
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
ASHIKA
BOSCH
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
CV PSH
SANDO
TEAMEC
DRI
DRI
ELSTOCK
ELSTOCK
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
EAI
VALEO
HELLA
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DA SILVA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CASCO
AINDE
AINDE
AINDE
CASCO
SANDO
DOYEN
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
SUZUKI
LETRIKA
OEM
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
ASHUKI
DELTA
BTS Turbo
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NPS
NPS
NPS
SNRA
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.