Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5116010
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
40
Role
cu rola curea
Fulie curea -? [mm]
62,1
Pozitie/Grade
0
Tip racire
racit cu aer
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
93
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
SPIDAN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
LAUBER
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
CV PSH
FARCOM
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
WAIglobal
WAIglobal
WAIglobal
WAIglobal
UBD
FRIESEN
PRESTOLITE ELECTRIC
SANDO
SANDO
TEAMEC
TEAMEC
TEAMEC
DRI
CEVAM
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
ELSTOCK
ELSTOCK
JAPKO
JAPKO
HERTH+BUSS ELPARTS
AD KÜHNER
AD KÜHNER
VALEO
VALEO
ALANKO
DELCO REMY
SPIDAN
DRI
ARTEC
EAI
ARTEC
PowerMax
HELLA
HELLA
HELLA
FRIESEN
CEVAM
DA SILVA
DA SILVA
BLUE PRINT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
STARLINE
BORG & BECK
CASCO
CASCO
AINDE
CAMPRO
ASHUKI
NPS
NPS
DENSO
AINDE
SNRA
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
DELCO REMY
KAVO PARTS
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
BTS Turbo
BTS Turbo
BTS Turbo
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
NPS
WAIglobal

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.