Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5115036
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
110
Role
cu
Fulie curea -? [mm]
65
Numar nervuri
6
Pozitie/Grade
li 40
Tip racire
racit cu aer
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
142
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
SPIDAN
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
LAUBER
LAUBER
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
UBD
WAIglobal
WAIglobal
UBD
UBD
CV PSH
CV PSH
CV PSH
TEAMEC
TEAMEC
DRI
DRI
ELSTOCK
ELSTOCK
JAPKO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
AD KÜHNER
AD KÜHNER
VALEO
VALEO
ALANKO
ALANKO
ARTEC
ARTEC
VALEO
HELLA
HELLA
FRIESEN
QUINTON HAZELL
EDR
DA SILVA
DA SILVA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
HAVAM
MANDO
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JAPANPARTS
ASHUKI
AINDE
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
BTS Turbo
BTS Turbo
BTS Turbo
DELTA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PARTS-MALL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
WAIglobal
WAIglobal
MANDO
MANDO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.