Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5115027
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
75
Role
cu
Fulie curea -? [mm]
60
Numar nervuri
4
Pozitie/Grade
re 20
Tip racire
racit cu aer
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
135
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
DA SILVA
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LAUBER
LAUBER
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
WAIglobal
WAIglobal
WAIglobal
UBD
CV PSH
CV PSH
SANDO
SANDO
ERA
MESSMER
TEAMEC
TEAMEC
DRI
DRI
SPIDAN
ELSTOCK
ELSTOCK
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
AD KÜHNER
AD KÜHNER
VALEO
VALEO
VALEO
ALANKO
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
ARTEC
SPIDAN
ARTEC
HOFFER
HOFFER
EAI
ARTEC
ARTEC
VALEO
VALEO
PRESTOLITE ELECTRIC
HELLA
HELLA
CEVAM
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
PowerMax
PowerMax
EDR
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
DA SILVA
DA SILVA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
HAVAM
HAVAM
MITSUBISHI
MANDO
MANDO
MANDO
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JAPANPARTS
ASHUKI
CASCO
CASCO
AINDE
AINDE
AINDE
MITSUBISHI
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NPS
SNRA
LETRIKA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
OEM
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
DELTA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
NPS
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
WAIglobal
WAIglobal
MANDO
MANDO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.