Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5113021
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
60
Role
cu rola curea
Fulie curea -? [mm]
70
Pozitie/Grade
0
Conector/clema
cu clema aditionala 15
Conector/clema
cu conector pentru turometru
Tip racire
racit cu aer
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
128
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
SPIDAN
ASHIKA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HOLGER CRISTIANSEN
LAUBER
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
UBD
CV PSH
WAIglobal
ASHUKI
SANDO
ERA
MESSMER
DRI
FRIESEN
ELSTOCK
JAPKO
SPIDAN
FRIMATEC
AD KÜHNER
AD KÜHNER
VALEO
VALEO
VALEO
SIDAT
FISPA
ARTEC
HOFFER
SPIDAN
ARTEC
ARTEC
VALEO
VALEO
VALEO
HELLA
HELLA
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
BOSCH
PowerMax
PowerMax
MAGNETI MARELLI
MITSUBISHI
MANDO
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
CASCO
DOYEN
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
LETRIKA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
OEM
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HYUNDAI
DELTA
ATL Autotechnik
BTS Turbo
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
NPS
NPS
NPS
NIPPARTS
WAIglobal
WAIglobal

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.