Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: J5110520
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
110
Role
cu rola curea cu cuplaj unisens
Fulie curea -? [mm]
69
Numar nervuri
7
Pozitie/Grade
re 27
Tip racire
racit cu aer
Agregate angrenate
incl. pompa vacuum
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru [mm]
135
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
ITN
MAGNETI MARELLI
BOSCH
LAUBER
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
ASHUKI
PRESTOLITE ELECTRIC
SANDO
SANDO
ERA
MESSMER
WAIglobal
CV PSH
ELSTOCK
ELSTOCK
JAPKO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
KAISHIN
HYUNDAI
HYUNDAI
AD KÜHNER
ALANKO
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
HOFFER
HOFFER
EAI
ARTEC
ARTEC
VALEO
VALEO
SPIDAN
HELLA
HELLA
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
EDR
EDR
EDR
EDR
CEVAM
MAGNETI MARELLI
DA SILVA
DA SILVA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
MANDO
MANDO
JAPANPARTS
BORG & BECK
CASCO
CASCO
CASCO
SANDO
AINDE
AINDE
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
SNRA
NIPPARTS
OEM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HC-PARTS
DELTA
ATL Autotechnik
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
WAIglobal
MANDO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.