Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: 437471
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Piesa la schimb
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
150
Tip centura de siguranta
fixare in 4 puncte
Pozitie/Grade
L 80
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Role
cu rola curea
Role
cu rola curea cu cuplaj unisens
Numar nervuri
6
Fulie curea -? [mm]
57,5
Conector/clema
fara conector pentru turometru
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
DA SILVA
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
BOSCH
OEM
VALEO
OEM
VALEO
VALEO
VALEO
ELSTOCK
DRI
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS HEAVYPART
CEVAM
OEM
VALEO
VALEO
VALEO
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
VALEO
VALEO
VALEO
HELLA
QUINTON HAZELL
FRIESEN
MAGNETI MARELLI
FIAT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
CITROËN
FIAT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
FIAT
CITROEN/PEUGEOT
BOSCH
DA SILVA
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
EDR
REMY
LETRIKA
LUCAS ELECTRICAL
OEM
VALEO
OEM
VALEO
OEM
VALEO
VALEO
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.