Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: 436518
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Piesa la schimb
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
50
Tip centura de siguranta
levier dublu articulat
Pozitie/Grade
L/R 0
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Role
cu rola curea
Numar nervuri
1
Fulie curea -? [mm]
65
Conector/clema
fara conector pentru turometru
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
DRI
DRI
SUBARU
SUBARU
SUBARU
ELSTOCK
DRI
ELSTOCK
DRI
ELSTOCK
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
OEM
HELLA
OPTILUX
HELLA
HELLA
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QUINTON HAZELL
FRIESEN
BOSCH
BOSCH
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
3K
EDR
REMY
EDR
REMY
EDR
REMY
FRIESEN
HERTH+BUSS HEAVYPART
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HELLA
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
HITACHI
HITACHI
DELPHI
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.