Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: 433154
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Piesa noua
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
70
Tip centura de siguranta
brat mobil monoarticulat
Pozitie/Grade
R 60
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar nervuri
1
Conector/clema
fara conector pentru turometru
Articol extins/Info extins
cu regulator integrat
Incarcare date...
FARCOM
FARCOM
BOSCH
BOSCH
EUROTEC
EUROTEC
DA SILVA
DA SILVA
DRI
DRI
DRI
DRI
HERTH+BUSS ELPARTS
CEVAM
CEVAM
OEM
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VALEO
VALEO
HELLA
HELLA
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QUINTON HAZELL
FRIESEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DA SILVA
DA SILVA
VALEO
OEM
VALEO
VALEO
VALEO
OEM
VALEO
OEM
VALEO
BOSCH
HELLA
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
EDR
EDR
UNIPART
DA SILVA
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
OEM
DELPHI
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.