Generator / Alternator Marire poza

Generator / Alternator

OEM: 8EL 725 609-001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar nervuri
1
Piesa la schimb
Curent de incarcare generator [A]
50
ID reglor
PL27
Role
cu rola curea
Fulie curea -? [mm]
74
Tensiune [V]
14
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VALEO
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
FRIMATEC
HERTH+BUSS ELPARTS
SPIDAN
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
FRIESEN
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
SPIDAN
DUCELLIER
DUCELLIER
CV PSH
CV PSH
CV PSH
RENAULT
HELLA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CV PSH
FRIESEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MOTOROLA
MOTOROLA
MOTOROLA
VALEO
PARIS-RHONE
VALEO
PARIS-RHONE
VALEO
PARIS-RHONE
VALEO
PARIS-RHONE
OEM
HOLGER CRISTIANSEN
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VALEO
VALEO
LOMBARDINI
LOMBARDINI
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.