Generator / Alternator OPEL ASTRA/CORSA 1,7CDTI Marire poza
Generator / Alternator OPEL ASTRA/CORSA 1,7CDTI Generator / Alternator OPEL ASTRA/CORSA 1,7CDTI Generator / Alternator OPEL ASTRA/CORSA 1,7CDTI

Generator / Alternator OPEL ASTRA/CORSA 1,7CDTI

OEM: 28-3839
Cod webshop: W02196311
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 3
Atentie! Pentru acest produs este posibil sa se solicite piesa veche la schimb!
Pret: 690.22 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
100
Numar nervuri
6
Fulie curea -? [mm]
60
Clema
M8 B+
Identificare constructie stecher
L-W (PLUG 21)
Tip alternator
incl. pompa vacuum
Lungime 2 [mm]
35
Lungime 1 [mm]
35
Alezaj-? 1 [mm]
10
Lungime 3 [mm]
66
Grosime 1 [mm]
13
Incarcare date...
OEM
SPIDAN
BOSCH
OPEL
VALEO
VALEO
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
LETRIKA
HELLA
FRIESEN
OPEL
OPEL
LETRIKA
CEVAM
DELCOREMY
DELCOREMY
HOLGERCRISTIANSEN
HITACHI
HOLGERCRISTIANSEN
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
OPEL
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
LUCASELECTRICAL
VAUXHALL
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
EUROTEC
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HONDA
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
HITACHI
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
VAUXHALL
BOSCH
ELSTOCK
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.