Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI Marire poza
Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI

Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C200 2,2 CDI

OEM: 28-4945
Cod webshop: W02222306
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Atentie! Pentru acest produs este posibil sa se solicite piesa veche la schimb!
Pret: 968.01 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Parametru
Only against OE
Specificatie
Check with old unit
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
200
Role
cu rola curea cu cuplaj unisens
Numar nervuri
6
Fulie curea -? [mm]
50
Clema
M8 B+
Identificare constructie stecher
COM-DFM (Plug 188)
Lungime 1 [mm]
31
Lungime 2 [mm]
31
Alezaj-? 1 [mm]
9
Alezaj-? 2 [mm]
9
Grosime 1 [mm]
97
Grosime 2 [mm]
93
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
HELLA
FRIESEN
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
HOLGERCRISTIANSEN
DELCOREMY
LUCASELECTRICAL
HC-PARTS
DELCO REMY
BOSCH
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
BOSCH
ELSTOCK
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
EUROTEC
EUROTEC

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.