Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C 160 KOMPRESSOR SPORTCOUPE [203] 90KW/ 122PS 1,8L 06.2005 02.2008 Marire poza
Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C 160 KOMPRESSOR SPORTCOUPE [203] 90KW/ 122PS 1,8L 06.2005 02.2008 Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C 160 KOMPRESSOR SPORTCOUPE [203] 90KW/ 122PS 1,8L 06.2005 02.2008 Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C 160 KOMPRESSOR SPORTCOUPE [203] 90KW/ 122PS 1,8L 06.2005 02.2008 Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C 160 KOMPRESSOR SPORTCOUPE [203] 90KW/ 122PS 1,8L 06.2005 02.2008 Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C 160 KOMPRESSOR SPORTCOUPE [203] 90KW/ 122PS 1,8L 06.2005 02.2008

Generator / Alternator MERCEDES-BENZ C 160 KOMPRESSOR SPORTCOUPE [203] 90KW/ 122PS 1,8L 06.2005 02.2008

OEM: 28-4866
Cod webshop: W02196320
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Atentie! Pentru acest produs este posibil sa se solicite piesa veche la schimb!
Pret: 784.95 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Curent electric vehicul
pentru vehicule cu instalatie de 12V
Tensiune [V]
14
Curent de incarcare generator [A]
120
Numar nervuri
7
Fulie curea -? [mm]
56
Clema
M8
Identificare constructie stecher
Com/Bss-d Plug 240
Lungime 1 [mm]
31
Lungime 2 [mm]
31
Alezaj-? 1 [mm]
8
Grosime 1 [mm]
70
Grosime 2 [mm]
70
Lungime 3 [mm]
56
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
VALEO
HELLA
FRIESEN
CEVAM
HOLGERCRISTIANSEN
DELCOREMY
LUCASELECTRICAL
VALEO
LUCAS ELECTRICAL
BOSCH
LUCAS ELECTRICAL
VALEO
BOSCH
ELSTOCK
EUROTEC
VALEO
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.