Supapa multicai

Supapa multicai

OEM: 85-19473-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
1,129
Presiune de actionare [bar]
10
Diametru nominal
10
Dimensiune filet
M16x1,5
Presiune primara [bar]
0,3
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SETRA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
DAF
MERCEDES-BENZ
MEYLE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DAF
DAF
DAF
PE Automotive
SCANIA
SCANIA
DT
DT
DT
SCANIA
SCANIA
MERCEDES-BENZ
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
VOLVO
DAF
SCANIA
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
OPTARE
COJALI
COJALI
ASHOK LEYLAND
DT
DT
DT
SCANIA
GRAU
HALDEX
SCANIA
SCANIA
FEBI BILSTEIN
NISSAN
SCANIA
DT
WABCO
WABCO
WABCO
BOSCH
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
DENNIS
WABCO
WABCO
IRISBUS
IVECO
IVECO
IVECO
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
LIEBHERR
LIEBHERR
LIEBHERR
LIEBHERR
SCANIA
SCANIA
SCANIA
BENDIX
BENDIX
VOLVO
VOLVO
STEYR
STEYR
STEYR
STEYR
STEYR
STEYR
CASE IH
OEM
WABCO
STEYR
PE Automotive
WABCO
DENNIS
WABCO
STEYR
STEYR
STEYR
SETRA
DENNIS
DAF
DAF
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
ASHOK LEYLAND

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.