Baterie de pornire; Baterie de pornire Marire poza

Baterie de pornire; Baterie de pornire

OEM: 0 092 S40 070
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Acumulator [Ah]
72
Curent electric test-la-rece, EN [A]
680
Lungime [mm]
278
Latime [mm]
175
Înaltime [mm]
175
Amplasare terminala
0
Varianta fixare baza
B13
Endpolart
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VARTA
VARTA
VARTA
VARTA
FULMEN
FULMEN
OPEL
OPEL
YUASA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VARTA
VARTA
VARTA
VARTA
CLAAS
OPEL
AUDI
AUDI
SEAT
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VARTA
VARTA
MAGNETI MARELLI
ACDelco
TOYOTA
TOYOTA
SUZUKI
SUZUKI
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
ALFA ROMEO
LANCIA
EXIDE
TUDOR
FIAT
TUDOR
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
EXIDE
TUDOR
EXIDE
TUDOR
BOSCH
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
OEM
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
OPEL
OPEL
FULMEN
SogefiPro
FIAT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TUDOR
TUDOR
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DETA
VARTA
EXIDE
FULMEN
FULMEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FULMEN
FULMEN
SogefiPro
BANNER
OEM
DELPHI
DELPHI
SONNAK
TUDOR
TUDOR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.