Acumulator auto Bosch borna (+) stanga 45Ah Marire poza
Acumulator auto Bosch borna (+) stanga 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) stanga 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) stanga 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) stanga 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) stanga 45Ah

Acumulator auto Bosch borna (+) stanga 45Ah

OEM: 0 092 S30 030
Cod webshop: W02228390
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 306.06 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Atentie! Acest produs nu este returnabil. Va stam la dispozitie cu informatii referioare despre acest produs.
Doresc informatie
Tensiune [V]
12
Acumulator [Ah]
45
Curent electric test-la-rece, EN [A]
400
Lungime [mm]
207
Latime [mm]
175
Înaltime [mm]
190
Amplasare terminala
1
Varianta fixare baza
B13
Endpolart
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
VARTA
SogefiPro
SogefiPro
VARTA
VARTA
SogefiPro
SogefiPro
BOSCH
TUDOR
FIAT
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SogefiPro
FULMEN
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
BOSCH
VARTA
BOSCH
LUCASELECTRICAL
TUDOR
EXIDE
TUDOR
OEM
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
VARTA
SogefiPro
SogefiPro
FIAT
TUDOR
VARTA
DETA
EXIDE
FULMEN
FULMEN
SogefiPro
VARTA
ACDelco
MAGNETIMARELLI
OEM
SONNAK
SEAT
TUDOR
TUDOR
DUCELLIER
YUASA
VARTA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.