Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 45Ah Marire poza
Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 45Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 45Ah

Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 45Ah

OEM: 0 092 S30 160
Cod webshop: W02283176
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 338.37 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Atentie! Acest produs nu este returnabil. Va stam la dispozitie cu informatii referioare despre acest produs.
Doresc informatie
Tensiune [V]
12
Acumulator [Ah]
45
Curent electric test-la-rece, EN [A]
300
Lungime [mm]
220
Latime [mm]
135
Înaltime [mm]
225
Amplasare terminala
0
Varianta fixare baza
B01
Endpolart
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
ACDelco
ACDelco
TOYOTA
SUZUKI
SUZUKI
FULMEN
TUDOR
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
ACDelco
BOSCH
BOSCH
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
YUASA
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
TUDOR
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
OEM
BOSCH
FULMEN
EXIDE
TUDOR
BANNER
TUDOR
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
VARTA
PEUGEOT
SogefiPro
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
LUCASELECTRICAL
TUDOR
FORD
FEMSA
FEMSA
VARTA
DELPHI
DELPHI
FULMEN
DETA
SogefiPro
EXIDE
MOTORCRAFT
FULMEN
DUCELLIER
OEM
SONNAK
TUDOR
DUCELLIER
DUCELLIER
DUCELLIER
DUCELLIER
ROVER
ROVER
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
VARTA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.