Acumulator auto Bosch 88Ah Marire poza
Acumulator auto Bosch 88Ah Acumulator auto Bosch 88Ah

Acumulator auto Bosch 88Ah

OEM: 0 092 T30 130
Cod webshop: W02228404
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 1
Pret: 545.27 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Atentie! Acest produs nu este returnabil. Va stam la dispozitie cu informatii referioare despre acest produs.
Doresc informatie
Tensiune [V]
12
Acumulator [Ah]
88
Curent electric test-la-rece, EN [A]
680
Lungime [mm]
350
Latime [mm]
174
Înaltime [mm]
189
Amplasare terminala
0
Varianta fixare baza
B13
Endpolart
1
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DEUTZ-FAHR
BOSCH
BOSCH
VARTA
VARTA
BOSCH
FULMEN
MERCEDES-BENZ
VARTA
VARTA
CLAAS
CLAAS
ACDelco
VARTA
SogefiPro
MERCEDES-BENZ
MAGNETIMARELLI
OEM
LUCASELECTRICAL
SogefiPro
SogefiPro
MERCEDES-BENZ
SogefiPro
SogefiPro
RENAULT
LINDE
TUDOR
IVECO
IVECO
PORSCHE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
JOHNDEERE
JOHNDEERE
VARTA
OEM
DUCELLIER
DUCELLIER
CITROËN
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.