Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 52Ah Marire poza
Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 52Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 52Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 52Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 52Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 52Ah

Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 52Ah

OEM: 0 092 S40 020
Cod webshop: W02324757
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 373.31 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Atentie! Acest produs nu este returnabil. Va stam la dispozitie cu informatii referioare despre acest produs.
Doresc informatie
Tensiune [V]
12
Acumulator [Ah]
52
Curent electric test-la-rece, EN [A]
470
Lungime [mm]
207
Latime [mm]
175
Înaltime [mm]
190
Amplasare terminala
0
Varianta fixare baza
B13
Endpolart
1
Incarcare date...
BOSCH
MAGNETIMARELLI
SogefiPro
FULMEN
SogefiPro
SogefiPro
RENAULT
DACIA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DACIA
EXIDE
VARTA
TUDOR
AUDI
AUDI
SKODA
DELPHI
VARTA
VARTA
DETA
EXIDE
FULMEN
MAGNETIMARELLI
FULMEN
FULMEN
SogefiPro
SogefiPro
BANNER
MAGNETIMARELLI
VARTA
OEM
SONNAK
TUDOR
VARTA
VARTA
OPEL
OPEL
SKODA
MOTORCRAFT
VARTA
VARTA
VARTA
VARTA
VARTA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SEAT
BOSCH
SKODA
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
VARTA
VARTA
BOSCH
VARTA
SogefiPro
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAGNETIMARELLI
BOSCH
MAGNETIMARELLI
SKODA
EXIDE
TUDOR
FIAT
BOSCH
SogefiPro
SogefiPro
ALFAROMEO
FIAT
BOSCH
FULMEN
FIAT
FIAT
LANCIA
FIAT
BOSCH
EXIDE
BOSCH
YUASA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
BOSCH
LUCASELECTRICAL
OEM
FIAT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
BOSCH
BOSCH
BOSCH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.